Fashion voor jouw webwinkel of wardrobe
Dropshippen naar je klanten of direct bestellen voor jezelf, vrienden en familie
Maak een gratis account aanFAQ
Een overzicht van de meest voorkomende vragen
We bieden verschillende mogelijkheden om echt je eigen merk op te zetten. Deze kun je bespreken met één van onze experts. Zij gaan de branding voor je regelen.
Goede vraag, die we niet altijd exact kunnen beantwoorden. De tijd is afhankelijk van hoe snel wij een order afhandelen plus de tijd die de vervoerder nodig heeft om de bestelling te bezorgen. Op het eerste stukje hebben wij invloed. Het laatste niet en verschilt per land.
Kleine producten worden verpakt in plastic zakken of een kartonnen doos. De zogenoemde brievenbuspakketten. Grotere bestellingen gaan in een kartonnen verpakking. Alle verpakkingen zijn white-label. Wil jij je merk een extraatje meegeven? Wij kunnen ook maatwerk verpakkingen gebruiken om je bestellingen mee te verzenden.
Aan jouw de keuze. Je kunt zelf een retouradres instellen in CottonCast. Of je kiest voor afhandeling door ons. Wij beoordelen de retour dan voor je. En leggen deze op voorraad voor de verkoop of sturen je retouren eens in de zoveel tijd terug.
Ja. Onze systemen genereren geen barcodes voor ieder product, maar wel een uniek artikelnummer.
Je kunt de wallet opwaarderen via iDEAL of creditcard.
Alle bedragen die wij vermelden op de website zijn altijd exclusief BTW.
Een order komt altijd bij ons binnen ongeacht je saldo. Niet genoeg saldo? Dan sturen we je een notificatie per e-mail. Met een link om je wallet op te waarderen met het benodigde bedrag.
Dat kan natuurlijk een keer gebeuren. In zo'n geval verwachten we het product binnen 3 dagen weer op voorraad te hebben. Lukt dat niet, dan gaan we met je overleggen wat we gaan doen.
Klantenservice
Wij zitten voor je klaar
Live chat
Wil je meteen iemand spreken en wel nu? Ga chatten met een van onze medewerkers.
Ga chattenHeb je minder haast? Stuur een mail. Dan sturen wij er zo snel mogelijk een terug.
Stuur e-mail